Рік навчання - третій
Форма навчання - очна денна
ORCID ID 0000-0001-9098-0185
Профіль Google Scholar
Тема дисертації: "Організаційно-педагогічні засади STEM-освіти у старшій середній школі США"
Науковий керівник: Сбруєва А.А., доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка
Сертифікати участі в конференціях (фото)
- Список публікацій
Статті у наукових фахових виданнях України
1. Boichenko, M., Boichenko, V. (2019). STEM-education in the USA and Ukraine: comparative analysis. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 5 (89), 3-13. DOI 10.24139/2312-5993/2019.05/003-013.
2. Boichenko, M. A., Sbruieva, A. A., Boichenko, V. V. (2019). Preparation of STEM teachers in the USA and Ukraine: comparative study of teachers training programs. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки, 3 (98), 60-68. DOI 10.35433/pedagogy.3(98).2019.60-68.
3. Boichenko, V. (2020a). Genesis and current state of STEM education development: U.S. experience. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 8 (102), 410-418. DOI 10.24139/2312-5993/2020.08/410-418.
4. Boichenko, V. (2020b). Content-procedural foundations of STEM education in the USA. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 9 (103), 433-444. DOI 10.24139/2312-5993/2020.09/433-444.
Публікації у наукових фахових виданнях іноземних держав
5. Boichenko, V., Boichenko, M., Sbruieva, A. (2021). Theoretical model of gifted services provision in Ukrainian out-of-school STEM education institutions. In O. Tryfonova & S. Śliwa (Eds.), Educational Processes Management: Development in Reform Context, (pp. 8-17). Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, ISBN 978-83-66567-25-2. https://www.wszia.opole.pl/strona-glowna/jestem-studentem/biblioteka/ebooki-dla-studentow/
6. Boichenko, V. (2021). Current trends in STEM education development in Ukraine. Innovative solutions in modern science, Vol. 2, № 46, 87-97. DOI: https://doi.org/10.26886/2414-634X.2(46)2021.7 https://naukajournal.org/index.php/ISMSD/article/view/2393.
Наукові праці, які засвідчують апробацію матеріалів дисертації
7. Бойченко, В. В. (2019а). Інновації в магістерській підготовці STEM-учителів: досвід США. Інноваційні технології навчання обдарованих дітей та молоді: матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції, 13 жовтня 2019 р., м. Одеса, (сс. 43-45). Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України.
8. Бойченко, В. В. (2020а). Особливості організації навчання в STEM-центрах: досвід США. Підтримка та супровід обдарованих учнів в сучасному інформаційно-освітньому просторі: матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції (Київ, 27 жовтня 2020 р.), (сс. 79-81). Київ: Інститут обдарованої дитини. http://novyny.ostriv.in.ua/special/get_file/code-81FF022C1810F.
9. Бойченко, В. В. (2019б). Підходи до викладання STEM-дисциплін у старшій середній школі США. Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції (29-30 жовтня 2019 р., м. Суми), Т. 1, (сс. 56-58). Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка.
10. Бойченко, В. В. (2020б). Поняття STEM-грамотності в науковому дискурсі США. Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції: збірник тез доповідей ІV Міжнародної науково-практичної конференції, (22-23 жовтня 2020 р., Мукачево), (сс. 59-60). Мукачево: Вид-во МДУ.
11. Бойченко, В. (2020в). Професійна підготовка STEM-учителів: досвід США. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020: глобалізований простір інновацій: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 28 трав. 2020 р., (сс. 327-328). Київ; Біла Церква: Авторитет. DOI: https://doi.org/10.32405/978-966-97763-9-6-2020. Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/721237/1/Comparative_2020_web_F.pdf.
12. Бойченко, В. В. (2020г). Розвиток інженерної складової STEM-освіти: сучасні тенденції. Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12–13 листопада 2020 року, м. Суми), (сс. 54-56). Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка.
13. Бойченко, М. А., Бойченко, В. В. (2019). Розвиток технічної обдарованості школярів в умовах STEM-освіти у США. Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави: матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції (1-8 липня 2019 р., м. Чорноморськ), (сс. 43-46). Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України.
14. Boichenko, V. V. (2020d). Modern trends in STEM education development in Ukraine: analysis of regulatory documents. Labyrinths of Reality: Collection of scientifical works, Issue 4 (9), 24-25. Montreal: СPM «ASF». http://virtus.conference-ukraine.com.ua/conf53.pdf.
15. Boichenko, V., Sbruieva, A. (2020). Teaching STEM in Ukrainian schools: priorities and challenges. Economic and Social-Focused Issues of Modern World: Conference Proceedings of the 3nd International Scientific Conference (November 17 – 18, 2020, Bratislava, Slovak Republic). The School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, (pp. 172-175). http://www.vsemvs.sk/portals/0/Subory/Conference%20Proceedings_%20VSEMvs_November_2020.pdf.