Ресурсний центр розвитку трансверсальних компетентностей здобувачів вищої освіти

 

Ресурсний центр розвитку трансверсальних компетентностей здобувачів вищої освіти

Керівник БОЙЧЕНКО МАРИНА АНАТОЛІЇВНА

Ресурсний центр розвитку трансверсальних компетентностей здобувачів вищої освіти (далі – Центр) – це освітньо-консультативне та інформаційно-координаційне об’єднання, що здійснює роботу із супроводу навчальної і науково-дослідної діяльності в Сумському державному педагогічному університеті імені А. С. Макаренка (далі – Університеті), закладах-партнерах, а також трансфер результатів науково-дослідної роботи в соціально-економічну сферу регіону та країни в цілому. 

Метою діяльності Центру є консультативний та інформаційно-координаційний супровід навчальної і науково-дослідної діяльності в Університеті та закладах-партнерах (вітчизняних і зарубіжних), трансфер результатів НДР у соціально-економічну сферу, а також стимулювання науково-педагогічних кадрів, аспірантів, докторантів та студентів університету до створення нових знань, розвитку трансверсальних компетентностей та їх ефективного використання в національних інтересах.

Основними завданнями діяльності Центру є:

- розвиток інноваційної інфраструктури Університету;

- створення організаційних, правових умов для розповсюдження на внутрішньому ринку результатів інтелектуальної праці науково-педагогічного персоналу, аспірантів, докторантів та студентів Університету;

- участь у межах своєї компетенції в реалізації державної політики, спрямованої на зміцнення позицій у сфері інноваційної діяльності, охорону прав інтелектуальної власності;

- проведення спільної з іншими закладами освіти та науковими установами регіону академічної та наукової політики, спрямованої на інноваційний розвиток соціально-економічної сфери регіону;

- підвищення рівня комерціалізації створеної наукової та науково-методичної продукції і послуг, управління об’єктами інтелектуальної власності;

- трансфер інноваційного наукового та науково-методичного продукту, створеного співробітниками Центру в соціально-економічну сферу регіону та країни;

- виховання нової інтелектуальної еліти – інноваційних професіоналів для науки, освіти тощо.

ПАСПОРТ

ресурсного центру СумДПУ імені А. С. Макаренка

  1. Назва ресурсного центру: Ресурсний центр розвитку трансверсальних компетентностей здобувачів вищої освіти.
  2. Дата заснування: січень 2023 р. (Затверджено Вченою радою СумДПУ імені А. С. Макаренка Протокол № ___ від 30. 01.2023 р.).
  3. Засновники: Кафедра педагогіки СумДПУ імені А.С. Макаренка.
  4. Керівник та члени ресурсного центру: керівник – докт. пед. наук, проф. Бойченко М.А., члени: докт. пед. наук, проф. Сбруєва А.А., докт. пед. наук, проф. Семеног О. М., канд. пед. наук, проф. Чистякова І.А., канд. пед. наук, доц. Чернякова Ж.Ю., канд. пед. наук, доц. Осьмук Н.Г. докторант кафедри педагогіки Вертель А., аспірант кафедри педагогіки Вертель В., аспірантка кафедри педагогіки Нечипоренко А., аспірант кафедри педагогіки Мороз Є.
  5. Матеріальна база: база кафедри педагогіки СумДПУ імені А.С. Макаренка
  6. Місце розташування, телефон: Україна, м. Суми, вул. Роменська 87, СумДПУ імені А.С. Макаренка, к. 218.
  7. Джерела фінансування: кошти засновника, гранти.
  8. Перелік установ та організацій, з якими планується співробітництво: Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Інститут педагогіки НАПН України, Рівненський державний гуманітарний університет, Житомирський державний університет імені Івана Франка, Запорізький державний медико-фармацевтичний університет, Національний університет «Запорізька політехніка», Волинський національний університет імені Лесі Українки.
  9. Галузі використання розробок та сфери їх можливого впровадження: вища педагогічна освіта, фахова передвища освіта, середня освіта, позашкільна освіта.

ПЛАН

роботи Ресурсного центру розвитку трансверсальних компетентностей здобувачів вищої освіти на 2024-2025 н.р.

Джерела фінансування: власні кошти університету, гранти

  1. Проєктно-грантова діяльність – подання заявки на конкурс ERASMUS+ (КА2, JeanMonnetModule).
  2. Публікаційна діяльність:
  • публікації, у виданнях, що входять до Scopus – 2 
  • публікацій, у виданнях, що входять до WoS– 2 
  • публікації у наукових фахових виданнях – 10
  • монографії – 2
  • комунікаційні заходи – 5 

Звіт про діяльність Ресурсного центру розвитку трансверсальних компетентностей здобувачів вищої освіти у 2024 році

Мета діяльності центру: консультативний та інформаційно-координаційний супровід навчальної і науково-дослідної діяльності в Університеті та закладах-партнерах (вітчизняних і зарубіжних), трансфер результатів НДР у соціально-економічну сферу, а також стимулювання науково-педагогічних кадрів, аспірантів, докторантів та студентів університету до створення нових знань, розвитку трансверсальних компетентностей та їх ефективного використання в національних інтересах

Керівник центру: доктор педагогічних наук, професор М.А. Бойченко

  1. Джерело фінансування власні кошти університету (власні кошти університету/залучені кошти)
  1. Інформація про діяльність:

№ з/п

Показники діяльності Центру

Результати

Опис

1.

Проєктно-грантова діяльність

Назва, 

тис.грн.

 

2.

Трансфер інноваційного наукового/науково-методичного продукту

Вид трансферу,

отримані кошти

1. Підвищення кваліфікації з освітніх, педагогічних наук за індивідуальними програмами (М.А. Бойченко) – 4200 грн.

2. Підвищення кваліфікації за програмою «Психологія» (А.В. Вертель) – 52500 грн.

3.

Взаємодія з органами влади управління регіону

Вид, назва установи/організації,

№ довідки/акту, дата

 
  • Показники доробку співробітників Центру:

Кількість публікацій, у виданнях, що входять до Scopus

Кількість публікацій, у виданнях, що входять до WoS

Кількість фахових статей

Кількість монографій

Кількість комунікаційних заходів

 

2

 

1

1

 

Публікації, у виданнях, що входять до WoS

1. Boichenko, M.,  Churychkanych, I., Kulichenko, A., Shramko, R., Rakhno, M. (2023). Mind maps to boost the learning of English as L2 at higher education institutions in Ukraine. AMAZONIA INVESTIGA, Volume 12, Issue 70, 229-240.DOI10.34069/AI/2023.70.10.21.

2. Boichenko, M., Hubina, O. (2023). Adaptation of internally displaced students to new learning environment through innovative methods of open teacher training in war perspectives. EDUWEB-REVISTA DE TECNOLOGIA DE INFORMACION Y COMUNICACION EN EDUCACION, Volume 17, Issue 4, 96-104. DOI10.46502/issn.1856-7576/2023.17.04.10.

Монографії

Професійна підготовка та професійний розвиток педагога: глобальний, європейський та національний контексти: колективна монографія / ред. М.Бойченко. Суми: СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2024. 229 с. ISBN 978-966-698-350-6  

Комунікаційні заходи

VI Міжнародна науково-практична конференція «Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи» (26 грудня 2024 р.) https://pedagogika.sspu.edu.ua/nauka/naukovi-zakhody/mizhnarodna-naukovo-praktychna-konferentsiia-osvita-dlia-khkhi-stolittia-vyklyky-problemy-perspektyvy