Степанець Микола

foto stepanec 928b0

Рік навчання - четвертий

Форма навчання - очна денна

ID ORCID 0000-0001-8728-6387

Профіль Google Scholar https://scholar.google.com/citations?user=9lQoIQ4AAAAJ&hl=ru

Тема дисертації: "Організаційно-педагогічні засади підготовки магістрів освіти в університетах Канади"

Науковий керівник: Огієнко Олена Іванівна доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки

Сертифікати участі в конференціях (фото)

  • Список публікацій

Фахові статті

1. Степанець М. Ю. Структурні особливості системи вищої освіти у Канаді/ Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія: Педагогіка та психологія. - 2019.- Вип. 1.- С. 213-216. - Режим доступу: http://nbuv. gov. ua/UJRN/nvmdupp_2019_1_62

2. Степанець М. Ю. Ґенеза вищої педагогічної освіти в Канаді. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. Журнал / голов. ред.. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. - № 9 (93). – 332 с. URL: https://repository.sspu.edu.ua/bitstream/123456789/8522/1/Stepanets.pdf

3. Степанець М. Ю. Становлення педагогічної освіти магістрів у контексті реформування системи вищої освіти Канади. Science and Education, 2020, issue 2. 98 p. URL: https://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/doc/2020/2_2020/10.pdf

Закордонні

1. M. Stepanets. An organisational framework of Masters of Education in universities in Canada. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, IX (100), Issue: 256, 2021. P. 31-34.

URL: http://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/ped_psy_ix_256_100.pdf

Нефахові

1. Степанець М. Ю. Магістратура як важлива ланка педагогічної освіти в Канаді: історія і сучасність. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка: збірник наукових статей у двох виданнях. Частина 2 / За заг. ред. О.В. Зосименко. – Суми: ФОП Цьома С. П., 2018. – 326 с.

2. Степанець М. Ю. Моделі неперервної педагогічної освіти Канади. Інформаційний, науково-методичний журнал «Освіта Сумщини» № 2 (42), 2019. – 63 с. URL: http://www.soippo.edu.ua/images/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96_%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F/%D0%9E%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B0_%D0%A1%D1%83%D0%BC%D1%89%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2019/%D0%9E%D0%A1_02_2019.pdf

3. Степанець М. Ю. Зміст магістерських програм педагогічного спрямування в університетах Канади. Академічна культура дослідника в освітньому просторі: європейський та національний досвід: збірник матеріалів II Міжнародної науково-практичної конференції (м. Суми, 16-17 травня 2019 року) / за заг. ред. О. М. Семеног. – Суми : Видавництво СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. – 220 с. URL: https://jmm.sspu.edu.ua/images/artical/konferencii/Material/Zbirnik_ACR_02_10_19_c41ac.pdf

4. Степанець М. Ю. Супервізія як умова успішної організації навчання магістрів в університетах Канади. Історико-педагогічні студії: Науковий часопис / гол. ред. Н. М. Дем’яненко. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. Вип. 13 - 14. С. 157-160. URL: http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/33522/Stepanets_157-160.pdf?sequence=1&isAllowed=y

Тези

1. Степанець М. Ю. Організаційно-педагогічні зміни у розвитку магістерської освіти Канади. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін : матеріали V міжнародної науково-практичної конференції (16-17 квітня 2019 року, м. Суми) . – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. – Том 1. – 208 с.

2. Степанець М. Ю. Законодавчі засади підготовки магістрів освіти Канади. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів: матеріали тез доп. VІII Науково-методологічний семінар 15 (травня 2019 року) / Ін-т педагогічної освіта та освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України; Хмельницький національний ун-т; за заг. ред. Н. М. Бідюк. – Київ – Хмельницький: Термінова поліграфія, 2019. 77 с.

3. Степанець М. Ю. Ґенеза магістерської освіти педагога у провінції Онтаріо (Канада). Педагогічна компаративістика та міжнародна освіта – 2019: інтернаціоналізація та інтеграція в освіті в умовах глобалізації: матеріали III Міжнародної наук.-практ. конференції (Київ, 30 травня 2019 р.) / Ін-т педагогіки НАПН України / за заг. ред. О. І. Локшиної. – Київ - Дрогобич: ТзЗОВ «Трек-ЛТД», 2019. – 256 с.

4. Степанець М. Ю. Механізм грантового фінансування університетів Канади. Освіта для XXI століття: виклики, проблеми, перспективи: матеріали I Міжнародної науково-практичної конференції (29-30 жовтня 2019 року, м. Суми). Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019. Том. 1. 212 с.

5. Степанець М. Ю. Диверсифікації програм магістрів освіти в університетах Канади. Роль інновації в трансформації образу сучасної науки : V Матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 27-28 грудня 2019 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти»;  Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. – Київ. ГО «Інститут інноваційної освіти». – 2019. – 280 с.

6. Степанець М. Ю. Магістерські програми, що ведуть до сертифікації вчителів у Канаді. III International scientific conference «Modernization of the educational system: world trends and national peculiarities» : Conference proceedings, February 21th, 2020. Kaunas: Izdevnieciba «Baltija Publishing», 22 pages.

7. Ogienko О., Stepanets М. Features of projecting an educational program for training masters of education in higher education (University Of British Columbia). The 7th International scientific and practical conference “Dynamics of the development of world science” (March 18-20, 2020) Perfect Publishing, Vancouver, Canada. 2020. 1001 p.

8. Степанець М. Ю. Рефлексія як компонент освітніх програм підготовки педагогів у педагогічній школі шуліча (університет Ніпіссінг, Канада). Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми). Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. 275 с.

9. Степанець М. Ю. Академічна мотивація як компонент успішного навчання магістрів освіти в університетах Канади. Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів: матеріали тез доп. ІХ міжнар. наук.-методол. Інтернет-семінару (14 трав. 2020 р.) / Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України; Хмельницький національний ун-т: «Термінова поліграфія», 2020. – 108 с.

10. Степанець М. Ю. Реконцептуалізація освіти педагогів в університетах провінції Онтаріо (Канада). Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта 2020: глобалізований простір інновацій : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 28 трав. 2020 р. / НАПН України, Ін-т педагогіки НАПН України ; за заг. ред. О. І. Локшиної. – Київ ; Біла Церква : Авторитет, 2020. – 444 с.

11. Степанець М. Ю. Розвиток професорсько-викладацького складу для реалізації онлайн навчання магістрів в університетах Канади. Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції (12–13 листопада 2020 року, м. Суми). Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020. 447 с.

12. Степанець М. Ю. Методологічні аспекти наукових досліджень магістрів освіти в університетах Канади. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІI Міжнародної науково-практичної конференції (20–21 квітня 2021 року, м. Суми). Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021. 304 с.

13. Степанець М. Ю. Adult education through master's degrees at universities in Canada. Інновації в науці: сучасний вимір: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих дослідників (22 квітня 2021 року, м. Суми). – Суми: ФОП Цьома С.П., 2021. – 407 с.

14. Stepanets M. Quality assurance for masters degree programmes in Сanadian universities. Освіта для ХХІ століття: виклики, проблеми, перспективи: Матеріали ІІІ Міжнародної конференції, (16-17 листопада 2021 року, м. Суми). Вид-во СумДПУ ім. А.С. Макаренка. 2021.

- Брав участь у вебінарі до Міжнародного дня рідної мови «РІДНОМОВНА І БАГАТОМОВНА ОСВІТА У КОНТЕКСТІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА» 18 лютого 2021 року (програма додана у папку з файлами)