Фінальна частина круглого столу - марафону.
Цим заходом було завершено низку наукових семінарів здобувачів ступеня PhD за спеціальністю 011 - освітні, педагогічні науки.
Підготовка за цією спеціальністю здійснюється на кафедрі педагогіки.
26 березня 2021 року на фаховому семінарі відбулося обговорення дисертації учасника проєкту Діхнич Катерини Віталіївни на тему «Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики» (спеціальність 011 Освітні, педагогічні науки) ». Дисертація подана на здобуття ступеня доктора філософії .
Науковий керівник – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри української мови і літератури Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка Семеног Олена Миколаївна.
Мета дослідження - теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: вперше обґрунтовано і розроблено модель професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у процесі педагогічної практики, яка базується на методологічних підходах та дидактичних принципах (загальнодидактичні, специфічні), педагогічних умовах, формах та методах роботи, засобах навчання.
Практичне значення отриманих результатів полягає у розробці й упровадженні в освітній процес закладів вищої педагогічної освіти навчально-методичного забезпечення, що охоплює: робочу програму з дисциплін «Основи культури і техніки мовлення», «Теорія та методика виховання»; розробки уроків з літературного читання, української мови, математики, інтегрованого курсу «Я досліджую світ», природознавства, образотворчого мистецтва, трудового навчання, академічної доброчесності, вправи з формування медіаграмотності та академічної культури молодшого школяра для студентів-практикантів, що вміщені а електронному посібнику «Урок у початковій школі: творча майстерня вчителя»; програми гуртка; методичних рекомендацій «Організація освітнього процесу в початковій школі», «Інноваційні форми і методи навчання у Новій українській школі»; матеріалів творчого проєкту «Дотримання академічної доброчесності у початковій школі»; авторського освітнього блогу «Педагогічна практика у Новій українській школі» (katerynadikhnych.blogspot.com)
Засідання фахового семінару відбулося в онлайн-форматі.
Далі подано презентацію виступу здобувача та світлини наукового семінару.