Новини

Featured

Методичний семінар

29 жовтня 2020 року кафедрою педагогіки було проведено методичний семінар за участю викладачів кафедри та аспірантів кафедри першого року навчання. Тема семінару - "Алгоритм написання теоретичних та експериментальних наукових статей, що входять до баз даних Scopus та Web of science". Доповідач - доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Бойченко Марина Анатоліївна. Під час семінару доповідачем було розкрито основи підготовки та подання статті до журналу, який входить до баз даних Scopus та Web of science. 

Featured

Відкрите лекційне заняття аспірантів

29 жовтня 2020 року аспірантом другого року навчання Бойченком Віталієм Віталійовичем  було проведене залікове лекційне заняття з навчальної дисципліни "Технології розв’язування педагогічних задач" для студентів освітнього рівня магістр спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, освітньо професійна програма Освітні, педагогічні науки (Методика виховної роботи) на тему "Педагогічна дія, педагогічна ситуація та педагогічна задача". Під час лекції було обговорено коло питань, які визначали сутність провідних понять з теми "педагогічна дія", "педагогічна ситуація", "виховна ситуація", "педагогічна задача". Аспірант вільно володів теоретичним матеріалом, постійно звертався до студентів з метою активізації пізнавальної діяльності. Для узагальнення та систематизації отриманих під час лекції знань Бойченко В. В. провів бліц-опитування.

 

Featured

Відкрите практичне заняття аспірантів

29 жовтня 2020 року аспіранткою кафедри педагогіки  другого року навчання Авраменко В. В. було проведене залікове практичне заняття з історії педагогіки для студентів 231 групи на тему "Педагогічні системи видатних українських педагогів ХХ століття: А. С. Макаренка та В. О. Сухомлинського". Заняття пройшло на вискому рівні. Аспірантці вдалося активізувати увагу студентів. Контакт зі студентами було налагоджено. Для досягнення мети Віта Василівна використали бесіду, дискусію.

Featured

Онлайн-форум

28 жовтня 2020 року кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Коваленко Наталія Володимирівна взяла участь у Міжнародному онлайн-форумі із соціального підприємництва в Баку

Соціальне підприємництво є інноваційним інструментом соціального розвитку, одним з актуальних питань виховання учнів і відображено у змісті навчальної дисципліни «Педагогіка».

Під час онлайн-форуму  Коваленко Н.В. ознайомились із захоплюючими кейсами та історіями успіху відомих соціальних підприємців із США, Азербайджану, Німеччини, України, Боснії та Герцеговини, Грузії; інструментами формування соціального підприємницького мислення, особливо серед молодого покоління, для започаткування власної справи та розгляду нових інноваційних підходів у період пандемії.

Форум організований Education HUB (Азербайджан) за технічної підтримки Громадської організації ЄС та за фінансування програми Еразмус +.

 

Featured

Участь у вченій раді ІПП

28 жовтня 2020 року викладачі кафедри педагогіки Сбруєва Аліна Анатоліївна, Осьмук Наталія Григорівна та Кривонос Ольга Борисівна взяли участь у засіданні вченої ради Навчально-наукового інституту педагогіки і психології, де обговорювалися питання про адаптацію першокурсників до навчання в університеті, організацію дистанційної форми навчання на кафедрі психології та організаційно-педагогічне забезпечення магістерської підготовки майбутніх викладачів вищої школи. 

Featured

Участь у підсумковій конференції з практики

28 жовтня 2020 року методист з педагогіки, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Кривонос Ольга Борисівна брала участь у підсумковій конференції з виробничої практики студентів освітнього рівня магістр, спеціальність "Історія", на якій було підведено підсумки практики, заслухано звіти студентів, коментарі відповідальних методистів  та напрацьовано рекомендації на подальшу роботу.

Featured

Участь викладачів та аспірантів у конференції

27 жовтня 2020 року викладачі та аспіранти кафедри педагогіки взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній он-лайн конференції «ПІДТРИМКА ТА СУПРОВІД ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНООСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ». На конференції обговорювались актуальні наукові та практичні проблеми обдарованості, розвитку обдарованих дітей і юні, протягом виступів доповідачі обінювалися досвідом щодо використання інноваційних підходів у контексті розв’язання питань підтримки та супроводу обдарованих учнів в сучасному інформаційно-освітньому просторі. Учасниками конференції стали науковці Національної академії наук України та галузевих академій; викладачі закладів вищої освіти; керівники та представники обласних і районних управлінь освіти, інститутів післядипломної освіти; представники адміністрації, учителі, клас ні керівники, психологи, соціальні педагоги, керівники гуртків закладів загальної середньої освіти та позашкільних освітніх закладів; працівники дошкільних закладів освіти і центрів раннього розвитку дитини; студенти та аспіранти ЗВО, серед них доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Бойченко Марина Анатоліївна, аспіранти кафедри педагогіки Бойченко Віталій Віталійович та Авраменко Віта Василівна.

Featured

Участь у Вченій раді університету

27 жовтня 2020 року завідувач кафедри педагогіки доктор педагогічних наук, професор Сбруєва Аліна Анатоліївна взяла участь у засіданні вченої ради Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, де обговорювалися питання щодо затвердження планів та тем дисертаційних робіт аспірантів першого року навчання та докторантів першого року перебування в докторантурі, зокрема тих, хто навчається при кафедрі педагогіки. Темита плани було затверджено одноголосно. До того ж, було рекомендовано до друку наукових журнал, який входить до переліку журналів України Категорії Б, "Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології" № 8 за 2020 рік.

Featured

Триденний семінар

21-23 жовтня 2020 року кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Коваленко Наталія Вволодимирівна взяла участь у триденному семінарі Леслі Грінберга «Емоційно-фокусована терапія», який проходив в Університеті Йорка в Торонто. Було проголошено, що в освітній реформі «Нова Українська школа» особливу увагу приділено розвитку емоційного інтелекту учнів - соціальних та комунікативних компетентностей. Новий фокус школи - навчити учнів вибудовувати ефективні відносини з іншими і розуміти власні емоції. У зв’язку з цим з’явилася необхідність осучаснення змісту навчальної дисципліни «Педагогіка», оновлення навчальних програм підготовки майбутнього вчителя, що  потребує  інтегративного, міждисциплінарного підходу. Участь Коваленко Н.В. у триденному семінар Леслі Грінберга «Ємоційно-фокусована терапія»  заклав підґрунтя вивчення майбутніми вчителями актуальних питань виховання учнів.