1 жовтня 2020 року в Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка відбувся Всеукраїнський науковий семінар з міжнародною участю «Педагогіка В.О.Сухомлинського: діалог із сучасністю».
Науково-практичний виховний захід проведено в рамках виконання колективних тем науково-дослідної роботи кафедр педагогіки й менеджменту освіти та педагогіки вищої школи. Метою круглого столу стало представлення та обговорення педагогічних ідей В. О. Сухомлинського щодо організації освітнього процесу та підвищення якості підготовки педагогів і освітніх менеджерів в умовах реалізації концепції Нової української школи.
Для участі у круглому столі було зареєстровано заявки близько 100 науковців, викладачів вищої школи, докторантів, аспірантів, студентів, працівників системи післядипломної та позашкільної освіти. Серед організаторів та учасників конференції - представники закладів освіти з різних областей України, учасники з Бельгії та Франції.
В умовах COVID-19 національного карантину конференція відбулась в змішаному форматі з дотриманням усіх санітарних вимог.
З доповідями засіданні оф-лайн круглого столу виступили доктор пед.наук, професор Сбруєва А.А., кандидат пед. наук, професор Пшенична Л.В., кандидат пед. наук, професор Козлова О.Г., кандидат пед. наук, доцент Осьмук Н.Г., доцент кафедри менеджменту освіти та педагогіки вищої школи Живодьор В.Ф.
У форматі Zoom-конференції учасники мали змогу ознайомитись з доповідями докт. пед. наук, проф. Антонова О. Є., канд. пед. наук, проф. Кондратюк С. М., докт. пед. наук, проф. Огієнко О. І., докт. пед. наук, проф. Ніколаї Г. Ю., канд. пед. наук, доц. Куліченко А. К., канд. пед. наук, доц. Мирончук Н. М.
З он-лайн презентаціями доповідей учасників круглого столу можна ознайомитися на сторінці нижче.
Круглий стіл об'єднав зусилля широкого кола фахівців у обговоренні актуальних проблем підготовки фахівців для закладів освіти в світлі завдань Нової української школи та популяризації досвіду В.О. Сухомлинського щодо гуманізації освітнього процесу, продемонстрував актуальність спадщини педагога у формуванні особистісних рис майбутніх педагогів та управлінців, став вагомим внеском у розвиток професійних умінь молодих науковців.