Новини

Featured

Відкрите заняття Чистякова

04 листопада 2020 року кандидатом педагогічних наук, доцентом, доцентом кафедри педагогіки Чистяковою Іриною Анатоліївною було проведено відкрите семінарське заняття  у формі рольової гри – «Засідання вченої ради Києво-Могилянської академії». Мета гри: характеристика педагогічних поглядів провідних діячів вітчизняної освіти ХVІІ – ХVІІІ століть, формування вміння ведення дискусії, аргументації своєї точки зору, полеміки з опонентами. Між студентами групи розподілено ролі («засідання вченої ради» є умовним, оскільки діячі, погляди яких розглядаються, не були сучасниками) К. Ставровецького, П. Беринди, С. Полоцького, Є. Славинецького, І. Гізеля, П. Беринди, Л. Зизанія, Г. Сковороди, Ф. Прокоповича, С. Калиновського та інших. Викладача призначено головуючим. Вона у вступній промові коротко охарактеризував діяльність просвітителів XVI століття (П. Русина, Ю. Дрогобича) та провідні впливи, що позначилися на розвитку вітчизняної педагогічної думки XVІ – ХVIII ст. Оголошено коло проблем, що мають бути розглянуті: 

  1. Мета та роль освіти й виховання у розвитку людини, духовному житті суспільства, процвітанні держави.
  2. Зміст і методи сімейного виховання, вимоги до батьків і вихователів.
  3. Зміст освіти, форми й методи навчання.
Featured

Методичний семінар

29 жовтня 2020 року кафедрою педагогіки було проведено методичний семінар за участю викладачів кафедри та аспірантів кафедри першого року навчання. Тема семінару - "Алгоритм написання теоретичних та експериментальних наукових статей, що входять до баз даних Scopus та Web of science". Доповідач - доктор педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Бойченко Марина Анатоліївна. Під час семінару доповідачем було розкрито основи підготовки та подання статті до журналу, який входить до баз даних Scopus та Web of science. 

Featured

Онлайн-форум

28 жовтня 2020 року кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Коваленко Наталія Володимирівна взяла участь у Міжнародному онлайн-форумі із соціального підприємництва в Баку

Соціальне підприємництво є інноваційним інструментом соціального розвитку, одним з актуальних питань виховання учнів і відображено у змісті навчальної дисципліни «Педагогіка».

Під час онлайн-форуму  Коваленко Н.В. ознайомились із захоплюючими кейсами та історіями успіху відомих соціальних підприємців із США, Азербайджану, Німеччини, України, Боснії та Герцеговини, Грузії; інструментами формування соціального підприємницького мислення, особливо серед молодого покоління, для започаткування власної справи та розгляду нових інноваційних підходів у період пандемії.

Форум організований Education HUB (Азербайджан) за технічної підтримки Громадської організації ЄС та за фінансування програми Еразмус +.

 

Featured

Практичне заняття

29.10.2020 к.п.н.. доцентом Н.Г. Осьмук разом зі студентами 331 групи відділення іноземних мов було проведено практичне заняття дисципліни "Педагогіка у часі та просторі". Під час роботи над темою "Проблеми виховання в сучасній зарубіжній школі та педагогіці" студенти відпрацьовували навички аналізу міжнародних і державних документів, реферування науково-педагогічних статей з проблем виховання, використовували компаративістичний метод для визначення тенденцій у сфері подолання проблем виховання дітей та молоді в різних країнах світу.

osmuk 446fb

Featured

Відкрите лекційне заняття аспірантів

29 жовтня 2020 року аспірантом другого року навчання Бойченком Віталієм Віталійовичем  було проведене залікове лекційне заняття з навчальної дисципліни "Технології розв’язування педагогічних задач" для студентів освітнього рівня магістр спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки, освітньо професійна програма Освітні, педагогічні науки (Методика виховної роботи) на тему "Педагогічна дія, педагогічна ситуація та педагогічна задача". Під час лекції було обговорено коло питань, які визначали сутність провідних понять з теми "педагогічна дія", "педагогічна ситуація", "виховна ситуація", "педагогічна задача". Аспірант вільно володів теоретичним матеріалом, постійно звертався до студентів з метою активізації пізнавальної діяльності. Для узагальнення та систематизації отриманих під час лекції знань Бойченко В. В. провів бліц-опитування.

 

Featured

Участь у вченій раді ІПП

28 жовтня 2020 року викладачі кафедри педагогіки Сбруєва Аліна Анатоліївна, Осьмук Наталія Григорівна та Кривонос Ольга Борисівна взяли участь у засіданні вченої ради Навчально-наукового інституту педагогіки і психології, де обговорювалися питання про адаптацію першокурсників до навчання в університеті, організацію дистанційної форми навчання на кафедрі психології та організаційно-педагогічне забезпечення магістерської підготовки майбутніх викладачів вищої школи. 

Featured

Засідання кафедри

29 жовтня 2020 року відбулося засідання кафедри педагогіки, на якому обговорювалися відкриті заняття викладачів кафедри - кандидата педагогічних наук, старшого викладача Бикової Марії Миколаївни та кандидата педагогічних наук, доцента, доцента кафедри педагогіки Волошко Ганни Валеріївни. Також зосереджено увагу на рейтингових показниках кафедри та викладачів кафедри та закцентовано на проблемах навчальної практики.

 

Featured

Відкрите практичне заняття аспірантів

29 жовтня 2020 року аспіранткою кафедри педагогіки  другого року навчання Авраменко В. В. було проведене залікове практичне заняття з історії педагогіки для студентів 231 групи на тему "Педагогічні системи видатних українських педагогів ХХ століття: А. С. Макаренка та В. О. Сухомлинського". Заняття пройшло на вискому рівні. Аспірантці вдалося активізувати увагу студентів. Контакт зі студентами було налагоджено. Для досягнення мети Віта Василівна використали бесіду, дискусію.

Featured

Участь у підсумковій конференції з практики

28 жовтня 2020 року методист з педагогіки, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки Кривонос Ольга Борисівна брала участь у підсумковій конференції з виробничої практики студентів освітнього рівня магістр, спеціальність "Історія", на якій було підведено підсумки практики, заслухано звіти студентів, коментарі відповідальних методистів  та напрацьовано рекомендації на подальшу роботу.